Jeg ønsker å flytte til+ en ny Tik tok video

Hei alle vakre mennesker🥳 I skrivende stund har jeg akkurat ryddet litt og skal til pre opp sengen. For tiden har jeg klart å se ferdig 2 sesonger av “the real housewives of Beverly Hills” og kjenner at jeg små gruer meg litt når jeg har sett ferdig alle. 

Å se på luksuriøse reality serier fra LA er så sinnsykt fantastisk og jeg bare kjenner mer og mer at dit vil jeg faktisk flytte en gang. Om ikke flytte så er det i allefall en plass jeg ønsker å besøke, tenk at jeg aldri har vert der før da? omg for en skam, haha!

Selv om det er en plass jeg alltid har drømt om så kan det jo hende jeg ikke liker meg der når jeg først drar, men det tror jeg neppe. Bare tenk på alt som kan skje i drømmenes by, palme trær som vaier i vinden året rundt og fint vær hele tiden. For en drøm! Et annet sted jeg også kunne tenke meg å dra til er Miami, men ikke for å bo sette meg. 

Anywya… Nå skal jeg strax åpne en red bull, kle meg om å sette meg ut i sol veggen å jobbe litt. Solen skinner så jeg håper også at temperaturen er bra. Jeg har forresten lasta opp enda en ny til tok video i dag, den kan dere sjekke ut Her 💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg