Jeg måtte ta en pause

Hei sukkerspinn! Hadde dere en fin start på helgen i går eller?

For min del har jeg tatt det fullstendig rolig de siste dagene og for å være ærlig har jeg virkelig måttet lade batteriene. Jeg trengte en pause! Forrige helg var jeg jo ute sammen med jentene mine 3 dager på rad hvor vi hadde minimalt med søvn og alt var skikkelig “kaos”, haha!

Og på onsdag fikk jeg besøk av en gjeng hvor vi holdte på helt frem til kl 19 på torsdagskvelden. Det er skikkelig hardt når flere har sommerferie, si. Så i går valgte jeg rett og slett bare å ta det rolig og samme på torsdag da jeg kom hjem igjen. Man kan ikke bare farte rundt hele tiden veit du, man trenger hvile også hehe… Det trenger iallefall jeg. 🥴🙈

I går jobbet jeg litt på dagtid før snuppa mi kom hjem på kvelden. Da laga vi hjemmelaget pizza, poppet popcorn, lakket neglene og koste oss med en film før legge tid. Selv er hun sånn som meg og nå har hun blitt så stor hvor hun alltid er ute på farten sammen med venner. Hvor det alltid “skjer” noe hun har lyst til å være med på heletiden og i tillegg er hun super sosial med masse venner. Ingenting er bedre enn det.

Og siden jeg er en kul og ung mamma som stort sett sier ja til alt, er kvalitetstid noe vi begge er skikkelig gode på når vi begge først er “rolige”.  Det er viktig å være sosial da men det er også viktig å kose seg alene sammen! 💕 

 

Ønsker alle en super fin lørdag videre. Vi ser 

 

0 kommentarer

Siste innlegg