Jeg måtte betale “mannepris”

 Herregud for en kveld det var i går! Jeg merker godt at verken jeg eller kjæresten er noe spess til “party ppl” lengre, men i går var det skikkelig gøy og ikke minst romantisk ute på byen. I går var vi begge enige om at en tur ut på byen kanskje hadde vert fint, og for noen dager siden hadde jeg forvillet meg rett inn i  alcúdia’s mest rølpete “party street”.

Først havnet vi på en karaoke bar hvor sangene faktisk både var fengene og ikke minst kule. Stemningen var helt syk og det var en god blanding av pensjonister og unge mennesker der, Stilig! Etter å ha bøttet ned mange liter med “lacquer” blei gnålet litt i det meste laget for selv denne generasjonen! Etter hvert blei det for litt for mye for hodet og som på alle karaoke barer er det alltid de samme gjengangere som roper i mikrofonen, hahaahah!

Videre havnet vi på en litt mer “rock n roll” bar med live musikk, søte stoler med runde bor. Her var alt laget av tre og hele stedet var dekket av trefarge, altså brunt. Ikke så veldig insta vennelig da med andre ord haha! Her drakk vi en øl før vi hadde lyst til å sjekke ut noe annet.

Etter en liten taxi tur på typ 5-6 minutter blei vi anbefalt et latinsk discotek ironisk nok, med tanke på hvor ofte jeg har fortalt at sånne plasser ikke er helt min “greie” eller “mitt klientell”. For mange er det liksom en selvfølge at jeg skal ånde og elske latinske utesteder, men for meg er det kanskje de siste stedene i hele verden jeg ønsker å “henge” når jeg skal ut på byen eller i det hele tatt. Lol.

Her var det spansk live musikk hvor jeg både fikk vrikket på stumpen, danset med kjæresten, drukket noen shot og tatt meg en dårlig cocktail i baren som egentlig ikke var en bar. Men såg ut som en “leke bar”, hahaha.. Neeeidaaaaaa!

anyways…..

Etter hvert havnet vi på alcúdia største nattklubb som besto av 6 forskjellige etasjer med forskjellig musikksjangere i hver etasjene. Her hadde jeg gått gratis hadde jeg vert singel, noe vakten sa selv. Men siden jeg ikke kunne holde øynene bort fra kjæresten og bare sto å klinet med han igjennom hele køen, måtte til og med jeg betale “mannepris” hahahahahahaha! For noen regler. Men som plaster på såret fikk vi hver våres gratis drink tillegg til velkomst drink.

På nattklubben var det utrolig stort og fint med utrolig mange mennesker! Da vi skulle til å dra dro jeg kjæresten med på dansegulvet hvor til og med HAN danset igjen, da danset vi lenge! Det var veldig fint siden han alltid har selv sakt han ikke liker sånt. Han er ikke akkurat vanskelig å be på gulvet da. Men det er sikkert fordi når jeg først rister på stumpen og viser skikkelig at jeg er latin med hofter, storepupper og smal midje så står han bare å sikler! hahahahahahah for en mann!

🤤😄

0 kommentarer

Siste innlegg