Jeg liker det ikke

For øyeblikket sitter jeg ute i sol veggen å hamret løs på tastaturet igjen. Om knappes en liten time skal jeg i vei til en synstesten som jeg nå har ventet på i nesten en mnd. Synet er jo noe jeg selv syns har blitt verre og verre den siste tiden. Men om dette kommer av mange  seine netter og for lite søvn hvor hjernen ikkr får hvile nok er jo også et spørsmål i seg selv..?

Ikke bare har jeg vert sløv med linsebruken i nesten 2 år nå. Men jeg kan  igrunn ikke huske helt sist jeg kjøpte noen med riktig styrke i. De farge linsene jeg har brukt litt tidligere har vert riktig på det ene øyet men ikke på det andre, så det kan godt hende at det er det som har fucket til synet enda mer nå i det siste.

Men nå har jeg faktisk bestemt meg for å gå over til lesebriller når jeg bare er hjemme og slapper av. Skikkelig brille slange og nerd på en og samme tid der jeg sitte å spille tv spill hahah! Ouffff… Syns jeg ser det, omg 🙈🚨. Jeg liker det ikke men må man så må man!

Nå skal jeg hjem en tur og og begynne på middag før det videre i kveld blir å dra på felles skole møte 😴.

 

Vi snakkes senere!

0 kommentarer

Siste innlegg