Jeg lever stusselig

For øyeblikket er jeg hos besten og besta på middag. Vi har spist raspeball og jeg har klippet besta. På onsdager har Isadora fast “besten og besta dag”, om det ikke skulle skje noe som tilsvarer noe annet. Dette er en dag Isadora og besteforeldre setter veldig høyt med mye kos og overnatting.

Nå skal jeg snart ta turen hjem og jeg er “utslitt” av å spise så utrolig mye god mat. Det er farlig å være hjemme hos besten og nesta når begge er så utrolig flinke på kjøkkenet. Siden kjæresten dro har jeg spist skikkelig stusslig mat hver en eneste dag.. De eneste gangen jeg har spist skikkelig middag har jeg vert på besøk med besten og besta, haha!  I kveld har jeg satt opp plan på spørsmålsrunde til YT og har fått inn en del spørsmål som jeg nå skal hjem for å filme. Målet er å få lastet opp filmen før vi alle skal busselalle i kveld. Jeg håper dere gleder dere!

0 kommentarer

Siste innlegg