Jeg leeeer! Er det mulig?

God morgen alle sammen!! I går kveld hadde vi en veldig hyggelig og rolig kveld. Jeg som liksom skulle jobbe. Det gadd jeg jo ikke da haha! I stede rulla vi oss noen ruller og åpna sjampanje flasken som vi fikk i forlovelser gave med familien. Den vi liksom skulle spare til en spesiell anledning, men alle dager her hos oss er jo veldig spesielle da haha. omg.. hør på meg da. Vi kjøper gjerne inn en likens flakse senere når vi skal noe spesielt så det spiller jo igrunn ingen rolle. Hyggelig er det jo uansett. Se på den vakre forloveden min da som stråler fra ør til øre hver dag. Når man lever med en sånn sjarmør som dette så kan man jo ikke være noe annet enn glad!! Fakta.

 

I går var vi som sakt en liten tur på Moa og vi drar aldri der ifra uten en gave til Babylon, tro du meg. De begrensingene vi setter for oss selv som voksne med å ikke komme hjem med for mye stesh  og greier er jo alltids veldig vanskelig, herregud!! Men at det gleder et lite hjerte som dette er det jo ingen tvil om. Dere Kan jo dømme selv ut i fra de freshe «bade» bildene som legges ved når det er typ 3 + grader.. wooow for ett kupp liksom hahhahah.. timingen kunne ikke vert noe bedre med de forferdelige vær meldingene hele uka å det som måtte høre til. Det neste blir vel At det kommer snø og nedbør! Men på Langlo veien bryr vi oss ikke noe særlig om sånne tåpelige hverdagslige ting.  «kjepper» som vill sitte seg fast i de flotte ny «hjulene våres» kan heller få lov til å dra til nabon hahahahaahahahahahahahahaahahh!!!!!!!! Jeg dør!!!! For her sprader vi nemlig  rundt i splitter ny badedrakt, solbriller og  strand veske, klar for beachen any time soon liksom…  Where is the beach.. sant?? Nå er det stemning i hjemmet dere!! HAHAHAHAHAAAHAHAHHAA. fy faen i dag er jeg morsom …. looool!

0 kommentarer

Siste innlegg