Jeg kunne ikke dy meg

Jeg stikker igrunn lit slå stresset innen for å si “hello… Its mee…”. Hahahahaah! Neida, men hvor gøy var ikke den åpningen av innlegget uansett? lol.

I dag har dagen gått fort som fy og jeg har både fiksa håret helt hvitt sånn som jeg virkelig alltid har ønsket det i over ett år nå, uten en eneste gul tone. Og da uten å bleike litt engang. Jeg forteller dere hemmeligheten i morgen så fort jeg har fått tatt noen bilder av produktet jeg brukte osv, (ikke spons forresten).

 I dag har jeg ikke bare fikset håret mitt og besta sitt. Tatt ansikts behandling som fjerner alt av hår, døde hudceller og som strammer opp trynet til den største gullmedajen.

MEN jeg har også tatt på selv bruning etter å ha innsett  hvor forbanna blei jeg faktisk er.

 Men nå må jeg stikker.. . Har dårlig tid skjønner du fordi jeg skal gjøre absolutt Nothing!!!! 😎

hahahahahahahaa👁👄👁

( Sorry for at jeg gjorde meg så sykt til på bildene men kunne rett og slett ikke dy meg)

 

0 kommentarer

Siste innlegg