Jeg kommer ikke tilbake

Hallo alle sammen. Nå sitter vi faktisk på bussen på veit til flyplassen. I dag har vert den lengste dagen på heile turen uten tvil, men sikkert fordi vi sjekket ut kl 12 og har bare sullet rundt i byen og gatene for å fylle tiden med noe.

Sminken og håret mitt er fortsatt on «fleek», til tross for både torden, lyn, rein og sol. jeg merker veldig godt at jeg har veldig lyst å bare vaske heile ansiktet mitt å spesielt nappe av de jævla vippene. Jeg bruker jo ikke så ofte sminke i hverdagen faktisk, så når jeg først Trykker trynet i pudder dåsen lengter jeg etter å få det av igjen. Det er da man merker at jobben går på utseendet når du sitter oppe lange kvelder med sminken på halv 8 og du har egentlig lyst til å fjerne alt og legge deg. Men  neeeidaa… ikke før de siste bildene for dagen er i box.

Croatia har vert fin og vi har hatt det super gøy. Men om jeg noengang kommer til å dra tilbake er jeg neimen ikke så sikker på. Jeg kommer iallfall ikke tilbake til makarska. Når du først har vert her så har du vert her liksom,  om du skjønner? Det at Å mange skryter av denne plassen kan jeg ikke forstå for det finnes en million andre plasser som er tusen ganger vakrere, men naturen var veldig fin da. Men plassen er også veldig liten. I tillegg var badestranden full i steiner og bare det er et nei for meg, haha. For ei bærte!

Turen har vert utrolig fin med tanke på hvor vanvittig spontan den egentlig var. Leiligheten på hotellet var fin men de ansatte i resepsjonen og på hotell restauranten var skikkelig rævva, mildt sagt. Kids klubben, svømme kurs og pool baren var faktisk det aller beste. Men det var det jo Apollo som sto for så heller ikke så veldig rart.

Klem <3

0 kommentarer

Siste innlegg