Jeg klager ikke..

Jøss dere.. Jeg har det fint ute nå eller? Jeg klager iallfall ikke og er heldigvis ferdig med å ordne huset innvending til barneselskapet i morgen. Nå sitter jeg bare å drømmer om en burger som jeg snart skal lage i tillegg har jeg ordnet meg noe super godt å drikke! Sånn plutselig når jeg skriver om alt dette begynner jeg å lengte etter det store bassenget vi egentlig hadde bestilt. Akk, ja.. Jeg drømmer meg ofte bort i det også!

I mellomtiden nå skal jeg smøre meg med sol olje å se om den kan gjør susen resten av dagen når jeg skal sitte her å jobbe litt. Uten om det så er det egentlig “besten og besta dag” for Isadora, men skal se om hun kanskje vil være hjemme med meg i stede  Haha! Dagen blir så kjedelig for meg viss ikke, i tillegg savner jeg jo henne allerede🙈 

Håper alle har hatt en like fin start på dagen som meg. Vi snakkes senere.

 

0 kommentarer

Siste innlegg