Jeg kaster meg ut i det

Innlegg skrevet i går før jeg dro ut, rakk bare ikke å poste det.

Hallais alle sammen! I skrivende stund har jeg akkurat fått på meg trynet, fikset håret å kledd meg om! Denne helgen hadde jeg igrunn tenkt til å bare vere hjemme å jobbe men tidligere i dag blei jeg invitert på en hjemme fest, noe jeg ikke kunne si nei til. Han som har festen er bare helt super. I tilegg er det døds lenge siden vi har hengt sammen så da fikk jeg lagt om planene likevel. Hvilke forventninger jeg har for kvelden aner jeg ikke men satser på det blir bra med 0 drama og bare god stemning. Men dere veit hjemme fester.. De er jo helt ville så vi  får se. Føler nesten jeg kaster meg ut i noe jeg ikke helt har peiling på siden jeg nesten ikke kjenner noen der, skummel omg!

Nå må jeg løpe.. Vi snakkes da 

0 kommentarer

Siste innlegg