jeg kan ikke vente

hei fra et veldig seint blogg innlegg men i skrivende stund har jeg akkuratt steget ut av flyet, funnet businesses caben min “and im ready to go”.

her er det 30 grader og jeg er extremt klar for å bli brun. vel brun blir jeg jo strengt talt ikke i dag siden kl er 03 på natten. men i morgen tidlig kan jeg bli det!! i kveld skal vi bare innom en butikk for å kjøpe noen greier så blir det å dra rett til leiligheten jeg har bestilt og jeg er så “stoked”. den leiligheten er så vanvittig fin, med eget svømmebasseng og alt ting! hvor forferdelig deilig er ikke det når det hjemme er 15 grader, overskyet når her er det 30-40 ??

vi får snskkest mer i morgen for nå er jeg trøtt. gleder meg veldig til og hvile, men samtidig kan jeg heller ikke vente med hva morgendagen har å by på😍

     

0 kommentarer

Siste innlegg