Jeg kan angre bittert nå!

I dag er det faen meg ekte sommer på ordentlig! Omg hvor fantastisk herlig er ikke det?? I dag er det ikke lov å sitte inne engang! 

Her hjemme startet vi dagen med å ta turen opp til besten og besta ute på terrassen. Ikke bare er det supert fint i dag men det å få litt solskinn på kroppen gjør så sinnsykt mye med humøret til vi mennesker merker jeg.For øyeblikket sitter jeg med noe greier i håret for å fiffe opp litt opp på utseende før det etter hvert blir å dra hjem.

Det kjipe nå er jo at jeg bare veit med meg selv at huset hjemme MÅ ryddes i det fine været, noe jeg kan angre bittert på at jeg ikke gjorde noe med i går kveld når jeg tittet ut vinduet å skjønte at i dag kom fineværet!! Men jeg får prøve å bare utsette det lengst mulig før det kommer mennesker ramlende inn døra 😆.

I dag er jeg bare sykt happy pga det fine været så i dag tar jeg både med meg sminken og hår stylingen ut i solveggen samme søren hvor dumt det kanskje ser ut, i don’t care 🎉🎉

0 kommentarer

Siste innlegg