Jeg husker legit dette

Hei alle fine mennesker og god “lille lørdag! 

Jeg kommer serriøst ikke over hvor mildt og fint vær vi har til tross for at vi nå har bevegd oss så smått inn i desember.

Husker liksom legit når vinteren var helt ned på 31- grader og man nesten ikke hadde følelser i armer og bein, så snart man bevegde seg utenfor husets 4 vegger. Shiiitt… Det var andre boller det!

Dagens ungdum veit ikke hva de snakker om når setningen “i dag var det kaldt ute!” kommer ut av munnen deres. Aaaahahaha!! 😂👌🏾

I dag har jeg lagt litt forskjellige planer og dagen er egentlig litt hektisk. Men likevel har jeg tatt meg frihet til å skjemmer meg selv litt ekstra bort med ansiktsmaske, i det jeg hamrer løs på tastaturet i noen timer.  Julemusikken har stått på siden tidlig i dag morges og solen glimtrer litt smått inn vindu. 

Snuppa mi har nå kommet hjem med en venninne hjem fra skolen, jeg holder på med middagen og etterpå skal de en liten tur på håndballtrening. 

0 kommentarer

Siste innlegg