Jeg hater virkelig dager som dette!

Ja nå har dere ventet lenge på ett blogg innlegg tenker jeg, eller hva? I dag har jeg tatt dagen litt “av”, selv om vi var våken kl 07:30. I natt sov jeg utrolig lite så har liksom bare “subbet” rundt i hele dag. Har ikke følt for å gjøre en enste ting og det lille jeg gjør går unna så uendelig sakte! Deg er helt katastrofe ass!  Har følt meg som en gammel kjærring i rullestol på 100 år. Jeg virkelig hater dager som dette hvor jeg føler jeg verken er effektiv eller engasjert til å gjøre en eneste ting.

På fredager har isadora halv dag og ingen SFO så de dagene blir til å kose å ha skikkelig familie tid! I dag har vi laget muffins, Isadora har hatt besøk, vi har spillet Mario cart og ledd mye! I dag ville hun på overnatting med besten og besta så da blir hun der nå og frem til i morgen tidlig før vi skal på fotballturnering kl 10 eller noe, jeg er faktisk ikke helt sikker så det må jeg nesten minne meg selv på å sjekke opp! lol.

Nå skal jeg til å smøre noen baguetter til turneringen i morgen før det blir kjæreste tid og en bedre middag litt ut på kvelden. Etterpå kommer det et veldig morsomt innlegg som dere kommer til å dø av, helt serr liksom. Jeg  har så mange innmari gode ideer. Morsom er jeg også, men det vet dere jo. Dette kommer til å bli døds gøy og jeg kjenner jeg gleder meg allerede, hahaha! Ler bare tanken så her gjelder det å klikke seg inn i kveld folken!    

0 kommentarer

Siste innlegg