Jeg hater dager som dette

God morgen alle.. eller skal vi si for en jævlig morgen! Jeg er ikke uthvilt i det heiletatt å var mye oppe i natt, har sovet lite å humøret er bare veldig, veldig laber med sinnsykt mange tanker i hodet. I dag er jeg bare skikkelig irritert og sånne dager som detter trives jeg veldig dårlig med. I dag er ikke dagen å mennesker irritere meg generelt. Det er så sinnsykt mye jeg kunne tenke meg å skrive men jeg får vel heller holde meg for god til sånnt, selv om meningene mine plager meg noe helt sinnsykt når jeg ikke blir å ytre dem.  Jeg er vel ikke akkurat den som tier å lar ting passere men i dette tilfelle får jeg bare se. Se om det blir gjort noe med saken og se om andre kan ta ansvar med å gjøre det. Viss ikke ser jeg meg nødt til å si ifra selv å da sikkert gjøre meg selv lite populær i andres øyner… standard! Ingen som tåler å høre en dritt lengre..  zzzz…..

i dag er det torsdag å hva jeg skal finne på aner jeg sannelig ikke. Matlysten er ikke til stede å jeg tror jeg blir å starte dagen med å gå en passe lang tur før jeg setter meg ned med litt jobb. I dag er jeg lei og det er lov å være lei. Jeg føler meg veldig rastløs og ikke minst reise syk! Jeg poster med ett bilde som er like styggt som dagen i dag .

2 kommentarer

Siste innlegg