Jeg hater å ikke være “klar”

Omg dere aner virkelig ikke HVOR lenge jeg har sett inn på dette rommet og hatt lyst til å rydda det. Det er sikkert i hele 5 uker og jeg har legit blitt drit stressa, siden jeg ikke har fått lov til å løfte tungt.

Helt ærlig har jeg heller ikke hatt motivasjon til å ta tak i det. Det har vert så rotete at jeg ikke helt selv har visst hvilken ende jeg skulle starte på. Men nå er det altså gjort og hele huset er ryddig, for uten uten om loftet. Nå er det ikke flaut å få besøk i påska, hahaha!

Jeg skulle ha støvsugd og vasket gulvet på stua men vi får se om jeg orker. Nå har jeg brukt så mange timer her til å bli lei nok som det er. Hahah.

Snupoa mi har besøk og de sitter nå å spiller mario cart.. Kanskje jeg skal hoppe i dusjen å begynne få på trynet? Man veit jo aldri hvem som ringer på en fredag og jeg hater igrunn å ikke være “klar”. 😂 

0 kommentarer

Siste innlegg