Jeg har vert vitne til nesten drap

Det jeg kommer til å fortelle dere nå er noe av det sykeste, noe som er helt vanvittig skremmende og ekkelt! Mange av dere kommer ikke til å tro selv hva dere leser med dette er noe jeg har tenkt veldig mye på i hele dag og som jeg bare føler jeg må få ut siden jeg aldri noensinne har delt eller fortalt noen om dette før!

Ok.. da jeg var 21 bodde jeg i Oslo, jeg husker ikke helt alt i detalj hva som skjedde. Men på denne tiden var det veldig mye som foregikk. Jeg var inne i modell verdenen, tv bransjen med veldig mye nytt og spennende hele tiden! Men det er spesiellt en episode som plager meg extremt mye og da opp til flere ganger. Det er nettopp denne jeg nå skal fortelle dere om.

På denne tiden møtte jeg veldig mange mennesker, sinnsykt mange forskjellige mennesker også. Etter deltagelsen i Paradise Hotel var det liksom alle som ville ha en bit av deg. Man var liksom veldig høyt og lavt, ja faktisk over alt. Det jeg husker aller best med  denne episoden er at jeg møtte ei venninne og noen bekjente. Så var det en som lenge hadde skrevet til meg som også tok kontakt, han ville møte meg. I tillegg kjente venninna mi han fra før. Han var også egentlig relativt Good Looking så jeg gidde location til han og kompisene for å komme møte oss på restauranten som vi var på. Vi spiste litt mat å tok noen glass. Mye morro med hun venninna mi som var like  mongo som meg og ikke en tråd med filter.

Jeg husker veldig godt når jeg skulle til å dra og guttene spurte meg om jeg ville bli med videre ut. Jeg satt meg i bilen sammen med han og en kompis å fikk beskjed om at de bare måtte ordne noe først. « vel Ok tenkte jeg det er jo greit» så vi kjørte ett godt stykke utenfor byen, mye lengre enn hva jeg trodde vi skulle faktisk , 30 min sikkert. Det var sommer men ikke fullt så sommer aktig at det var kjempe lyst på kvelden. Vi parkerte bilen ( husker ikke helt ) men det var ikke en park. Men ett hus med benker så kanskje en skole? Anyways…

de dreiv å snakka mye seg i mellom frem og tilbake over en eller annen 3 part som de skulle møte, en så kallet kompis som egentlig ikke var så mye til kompis likevel for han hadde gjort ett eller annet mor han ene fyren. Tysta? Hooka med Exen? Jeg husker ikke alt, ting er så defust! Vel.. uansett  så snakka de noe om å lure han til å komme for å møte han som satt i passasjer setet for å ta en prat. Jeg husker jeg syns stemningen i bilen fort blei litt ekkel Og dette var ikke norske gutter. Om jeg kan si det på den måten uten å fornærme noen?  Mange av dere kan jo kanskje skjønne litt hva jeg mener når jeg sier at typisk sånne gutter/menn ikke har samme regler og synspunkt som vi har her hjemme i «trygge» lille Norge. Plutselig kom det en bil å parkerte et lite stykke unna. Gutta i bilen begynnte å snakke om HA klubben som bare var ett steinkast unna. De hadde avtalt å komme på minuttet om han de skulle lure kom til å prøve seg på noe. Etter hvert kommer det en gutt ut av den andre bilen å satt seg på bordet av benken. Det var mørkt, jeg satt i baksetet å eneste man kunne se fr min vinkel var lysene fra lyktestolpene og litt mørke skygger av personen som satt på benken…

Plutselig gikk han i passasjer setet ut i full fart og tok med seg noe i hånden. Jeg fikk ikke helt med meg hva det var for han skjulte det veldig godt under jakka, jeg prøvde få tak i venninna mi på telefonen fordi jeg begynte å bli engstelig. Først var guttene på benken rolig å snakka sammen før han som gikk ut av min bil plutselig gikk bak ryggen på han andre å stakk noe i ryggen hans flere ganger så jeg kunne se fra baksetet i mørke og skygger av blodet som sprutet fra ryggen!!!! JEG FIKk HELT PANIKK inn i meg å spurte hva som foregikk i mens jeg prøvde å holde roen utenpå!! JEG VAR REDD!! Redd for hva som skjedde uten for de 4 vinduene å redd for å bli tatt som gissel om det var andre menn i biler som fulgte han de nettopp hadde satt en mini ØKS i ryggen og kappa av fingrene på!!!! Jeg husker alle skrikene fra gutten som ba om nåde og hvor han prøvde løpe bort fra benken men konstant, ja  gjentatte ganger fikk en øks i ryggen!! DETTE ER NOE AV DET SYKESTE jeg noengang har opplevdi hele mitt liv!! Tenk at dette har skjedd forran mine egne øyner!! Og tenk at jeg var vitne til noe så forferdelig??!! I vår lille hovudstaden i Norge!!!!

Det var ingen som ringte poletiet å jeg tror heller det var ingen som vet noen ting om at dette i det heiletatt har funnet sted!! Jeg husker hvor redd jeg var i bilen på vei inn igjen til byen. Alt blodet som flaut over alt på den hvite t skjorten hans!! Jeg var i sjokk!! Det er nok mest trolig derfor jeg ikke husker så mye av denne hendelse! Dere som sitter her å leser det jeg skriver nå  kan sikkert ikke skjønne hvorfor jeg ikke ringte politiet selv. Men ikke visste jeg hva gutten som blei stukket med øksen var eller het. Ikke aner jeg hvem sjåføren var. Og han som tok meg med på alt dette har jeg heller ikke noe kontakt med i ettertid! Jeg tror jeg så vidt den dag i dag husker fornavnet hans. Men en ting er helt sikkert å det er at jeg var LIV REDD for å få sånne mennesker som han på døren!! Jeg har vert vitne til noe helt forferdelig!! Jeg får nesten tårer i øynene på traumene det i etter kant har gitt meg her jeg sitter å skriver og tenker på det hele 9 år etter! Og hvor jævla feig jeg føler meg for at jeg bare Holdte kjeft! !!! Dette er grusomt og ren ondskap!! Er dette virkelig en verden vi vil leve i???!!

0 kommentarer

Siste innlegg