Jeg har vert spontan IGJEN!

Ææææ… OMG! Jeg hadde virkelig IKKE planer om dette i det heiletatt. Men her sitter jeg da med to billetter til live konsert som er på lørdag.

Jeg hadde igrunn bestemt meg for å IKKE dra dit siden jeg generelt hater sånn typisk Norsk musikk. Hallo? Jeg som er skikkelig hood og greier. Hva faen er det jeg holder på med??! 😂😂😂🤟🏾🍾

Men det var alstå ikke mye mer enn litt “hype” fra venner som skulle til, før jeg plutselig  hadde forvirret meg inne på nettsiden og tilfeldigvis såg at det KUN var 9 min til handlekurven gikk ut.

Dere kan tro det var en super stressa dolliz som hamret løs på telefonen i full panick moode? Ammagaaad!

Jeg såg legit helt dust ut hvor jeg klarte å taste feil kode hele 4 ganger på rad. Lol- jeg funker ikke med stress ass, det er jo helt sikkert.

Skjønner ikke helt hva greia var for jeg skreiv inn det samme hele tiden. Men kanskje  jeg rett og slett var for rask for datamaskinen på internettsiden?? 😎  

hahahahah- Ja vi sier det sånn så føler jeg meg litt bedre, lol! 😂😂

Men nå gleder jeg meg bare til lørdag. Da får jeg også besøk av en kompis som jeg ikke har sett på sikkert 4 år.

Videre får jeg også besøk av bestevenninna fra sykkylven og hun skal jeg henge med leeeeeeenge!!! I mange dager faktisk. Hoho nå blir det dags fylla fremover hahahaha. Kjenner jeg dør innvendig allerede ass. YOLO!

0 kommentarer

Siste innlegg