Jeg har seriøst store problemer

Herregud dette er så sykt! Jeg har veldig perioder i livet hvor jeg plutselig kan se på klokken og den er helt dobbel. Før var det flere ganger om dagen, så roet det seg igjen men nå i dag har det tatt helt av igjen! Første dobbelt klokkeslett jeg såg i dag var 11:11.

Så etter noen timer på ettermiddagen såg jeg 15:15. Videre mot kvelden kom 17:17 og 19:19. Og akkurat nå før leggetid dukket 22:22 og 23:23 opp. Alt på en og samme dag også så sykt tett i mellom. Er det mulig??!

Tidligere har jeg lest mye om dette siden jeg er veldig spirituell av meg. Og mange mener at dette er “angel numbers”. Hvor universet, engler, hjelper eller kall det hva du vil. Ønsker å komme med beskjeder og de prøver å veilede til deg osv.

Selv syns jeg jo dette er sykt spennende og svelger jo alt for hva det er verdt, lol. Men å se så mye dobbelt klokkeslettet er også litt små skummelt nå når det er helt mørkt ute. Spess for oss som bor alene i et stort og mørkt hus!

Syns liksom det er skummelt å bare titte ut soveromsvinduet og ned på plenen som er på nedsiden av huset!

Herregud jeg har virkelig STORE problemer 😂😂😂 hahahahaah!!! ☠️👻 Men sånn er det å være mørkeredd, dessverre. 😭Nå har jeg ordnet meg en liten smoothie og begynner å bli ganske klar for John blund, etter litt serie titting. 😇

 

💕Natta vi sees i morgen  💕

0 kommentarer

Siste innlegg