Jeg har glemt å fortelle dette

Hallo! Dagene hos meg går skikkelig i surr for tiden så jeg måtte dobbelt sjekke med Isadora i går om det faktisk var mandag eller ikke? 

I natt sov jeg ganske dårlig faktisk. Jeg var oppe helt frem til kl 05:30 også sto jeg opp igjen litt før 08 for å få Isadora av gårde på skolen.

Her hjemme begynner ting å falle litt på plass før jul og deilig er det. Huset er rydder og alt av både klesvask og “rot” har jeg snart kommet helt rundt på, ikke verst bare det. 

For øyeblikket driver jeg å sminker meg. I kveld skal jeg og Isadora på sosial kveld med skolen, hvor vi skal delta i forskjellige aktiviteter og til slutt spise pepperkake sammen før kvelden. Det er jo veldig hyggelig for barna da og Isadora strålte skikkelig i dag tidlig når jeg fortalte at jeg skulle bli med henne. Tror ikke jeg har fortelt henne om sosial kvelden tidligere, for hun virket veldig overrasket med utrolig mange spørsmål om hva det var for noe og hva de skulle gjøre? 🙈 uuups!

0 kommentarer

Siste innlegg