Jeg har forandret på utseende

Halla balla! I går fikk jeg ikke tid til å prioriter bloggen og skal fortelle dere hvorfor jeg ikke oppdaterte den.

I går jobbet jeg hele formiddagen og var i noen telefon møter osv. Videre når Isadora kom hjem fikk hun besøk av en venninne og på kvelden bestemte jeg meg for å forandre på utseendet. Dette er noe jeg har tenke på veldig lenge faktisk..

Nettopp det å ta ut alle exstentions som jeg satt inn i november. ikke bare hadde mitt eget hår begynt å bli veldig flokete i bunnen men herregud så slitt håret jeg satt i hadde begynt å bli. I tilegg hadde det blitt super kort i forhold til hva det var i utgangspunktet. Det var liksom ikke mange cm om og gjør før mitt eget nesten var like langt. Og det “falske” floker seg noe helt jævlig dagen lang!
Ikke bare syns jeg det var stress å ha løs håret med tanke på hvor enormt lang tid det tok å stelle, føne, vaske og ordne det. Men for tiden er jeg veldig fornøyd med hestehalen som jeg bare sette inn og i tilegg er det på tide å ta etterveksten nok en gang. Da tenkte jeg det var bedre å bare ta ut alt og få bleket skikkelig håret uten å etterlate flekker og mye rot. Hater unødvendig stress.. Det gir meg serr angst, haha! 

Så fra kl 18 til kl 02 ca var jeg ferdig med å få ut alle festene, dusje håret og ikke minst få ut alle flokene.. ammagad!I dag har jeg virkelig innsett at jeg trives veldig godt med mitt eget hår, selv hvor mye kortere det er ellers enn hva jeg er vandt til. Jeg tenker at hestehalen kan jeg jo bare sett i når jeg selv måtte ønske og i skapet har jeg et helt sett med clips exstentions som jeg brukte før jeg satt i de festene jeg hadde nå. Grunnen til jeg bestillte nytt var fordi jeg ikke gadd å vaske ut rosa fargen fra den forrige og ville ha noe permanent. Både kvaliteten og lengden på det håret er jo nesten like god som ny! 

Jeg har nå endelig blitt så tilfreds med meg selv at jeg ikke har noe i mot å gå uten løs hår når jeg ikke skal noe spesielt. I tillegg er det døds deilig å bare la det luft tørke på et blunk. Og ikke minst det å bare kunne legge seg uten å verken børste eller måtte flette håret for kvelden! Nå virker håret lett og deilig. Videre fremover blir jeg å kure håret og bare la det vokse mest mulig uten så mye dill og varmebehandling! 

Hva syns dere? Er ikke ille det her💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg