jeg har farger håret- hva syns du?

hei mine trofaste følgere! i kveld har jeg endelig farget håret i en pastell lyserosa farge. som dere kjenner meg er jeg en person som ofte liker å forandre på utseendet mitt med forskjellige farger på håret, noe som alltid er veldig spontant. fargen jeg har brukt nå er ikke permanent (heldigvis), noe som er utrolig viktig for meg med tanke på at håret mitt så absolutt ikke tåler en eneste runde til med hel bleking for å få bort rester av fargen. jeg har jo tross alt mistet nesten 20 cm for å få det blondt, heldigvis vokser håret mitt veldig fort.

det jeg har brukt nå er en sjampo som gir en veldig sukker søt rosa farge. jeg blir å gå over en runde til, dele det opp i “passer” og heller pensle det på nestegang. enn å bare “klæsje” det inn sånn som jeg gjorde i dag. bedre bilde kommer når jeg har fått i extensions  også.

hva syns du, likte du det?

i skrivende stund  har vi akkurat inntatt en veldig sein middag.i dag hadde vi grill spyd med scampi, grønnsaker og kjøtt.  jeg har hatt skikkelig “cravings” på scampi helt siden vi dro til marbella i spania, og uansett hvilke resturant jeg har komt på har de kun hatt vanlige reker eller konge reker. i dag fikk jeg endelig livretten så nå er jeg veldig tilfreds!

dagen i dag har vi brukt på badestranden sammen med isadora og en venninne av henne. jeg har blitt enda brunere enn hva jeg trodde var mulig i tillegg fått enda ett skille, jeg elsker det! 

2 kommentarer

Siste innlegg