Jeg har farga håret

Faen jeg har  vert så vanvittig lei av håret mitt en veldig god stund nå. Og valget i mellom farger har vert ekstremt vanskelig! Jeg har vert innom tanken på skjult regnbuehår, delt sort med neon gul eller neon grøn, rosa og blått.

Med andre ord så har jeg vert ganske utålmodig! Jeg har ikke vert keen på å bleike det noe mer nå etter forrige gang da jeg mistet veldig mye hår på toppen av hodet og bak. Jeg har egentlig bare valgt å la det vokse ut på sikt til en ombre, men syns det blei så utrolig kjedlig i etter tid også! U know me.. Orker ikke noe vanlig A4 greier.

Nå har jeg valgt å gå for en color splitt, hvor håret er delt på midten med to forskjellige farger. Og tro det eller ei men jeg var veldig redd for den mørke fargen siden jeg ikke trives så godt med å være mørk.

Jeg var også veldig redd for å ende opp som cruela devil fra 1001 dalmatinere. Hahaha seriøst dere, det hadde vert KRISE! Men resultatet blei faktisk ganske kult.

Jeg har mer og mer de siste åra trukket til stilen streeatwear og E- girl. Noe jeg syns jeg nå har nailet veldig bra? Nå er planen å skifte på fargen hvor den lyse fargen er, med farge spray. Så jeg kan velge forskjellige farger hele tiden uten å måtte tenke på fargevalg av klær og det å måtte sitte med en hårfarge permanent. Viss dere skjønner?

Color splitt er jo veldig trendy for tiden pga tik tok også. I love it 💕 

0 kommentarer

Siste innlegg