Jeg har endelig filma til YT !

Hei dere! I skrivende stund ligger jeg i sengen og har akkurat inntatt en ganske sunn kveldsmat som består av paprika, spinat, ost og spansk hvitløk. Stekt i ovnen… Helt himmelsk!! 😍

I kveld har jeg gjort litt forskjellig faktisk. Jeg har klippet besten, jeg og snuppa har lekt oss. Jeg har måka hele innkjørselen med god hjelp av besten som stiller opp. Også har jeg filma noe nytt som skal ut på YT. 

Dagen i dag har egentlig vert sykt effektiv på dagtid, fra start til slutt. Jeg har gjort unna mye og faktisk giddet å sminke meg. Måtte jo det til YT film. Ikke sant da… 💁🏼‍♀️

Filmen holder jeg litt smått på å klippe nå. Og tenker legge den ut i morgen. Det gleder jeg meg til for YT syns jeg er sykt gøy!

Jeg fant jo til slutt  det dumme kameraet som jeg nå har lette så lenge etter. Over en uke faktisk, lol.

For øyeblikket har jeg akkurat nappet av vippene og er ganske klar for å gå en tur i dusjen om jeg orker. Men først tenkte jeg å se ferdig en film. I dag sti jeg opp tidlig og har også tenkt til å fortsette med det.

Kanskje endelig har jeg klart å snu døgnrytmen? Det hadde vert fantastisk! 

Sees i morgen, natta 💕👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg