Jeg har en kunngjøring!

Hallo alle sammen og god søndags ettermiddag! I dag skinner sola og det merker man så innmari godt på kroppen også! I dag føler jeg meg uthvilt å faktisk ganske “hyped”, det er deilig det!

Husker dere at jeg i forrige uke fikk en veldig stor gladnyhet som var og er fortsatt ganske hemmelig foreløpig? Well.. I dag fikk jeg en mail med videre info, den 1 Oktober blir jeg allerede å dra på vårt aller første møte, OMG dette er så sinnsykt “unreal”  folkens… herregud 💯!Om dagen går vanvittige mye til planlegging for tiden fremover før jul, og vi gleder oss noe helt sinnsykt til å endelig kunne dele alt dette med dere! Jeg kan virkelig ikke vente med å kunne gå ut i all offentlighet, herregud så jævlig bra det skal bli, iiik!!

Anyways…

i dag har Isadora hatt overnattings besøk av en venninne som hadde din første overnatting borte fra foreldrene. Jentene var flinke å legge seg i går kveld å sov hele natta. I dag var vi oppe i 06:30 tiden spiste litt frokost før vi startet dagen tidlig på en søndags morgen.

I dag har jeg fått jobbet en del, tillegg vert hos naboen for å hjelpe til med siste forberedelse til barneselskap.

0 kommentarer

Siste innlegg