Jeg har brukket nesen

Ja dette er vel noe de ferrest visste om me men også noe vi alle kunne se da det skjedde. Ikke bare bablet jeg i vei på snap story med ny knekket nese,  men nesen  var jo like skeiv som det skeive tårnet i Pisa! Trist men sant.

Nesen min er et kompleks jeg har hatt så lenge jeg kan huske faktisk. Jeg  har blitt mobbet for den, kritisert for den og allerede når jeg var 16 dro jeg til kirurg for konsultasjon. Dette var før jeg hadde brukket den….

Men nesen blei heller ikke bedre etter at jeg brakk den for akkurat 2 år siden i går! Bare flaks for meg at nesen ikke blei super skeiv da den grodde av seg selv uten lege besøk.

Jeg har alltid hatt en liten “hump” øverst på neseryggen og det var nettopp denne som fikk seg en trøkk den kvelden også. ikke bare har jeg en veldig sterk og fremtredende nese men jeg har også for den grunn vert sykt redd for at det skulle skje noe med den siden den er lett “utsatt” om det skulle skje noe.

Anyways…. Her er i allefall bilder fra dagen den brakk.

Men nå 2 år etter har jeg også ENDELIG fått den nesen jeg både fortjener og alltid har ønsket meg. Og det på egenhand UTEN neseoperasjon  eller fillers, tenk på det du! Er det virkelig mulig liksom? Ja, tydligvis det er jeg jo selv et vandrende bevis på. Jeg sier bare takk GUD for solide skjønnhetsprodukter og hjemme apparater ass!

Nå plages jeg ikke av utseendet på nesen min  lengre, tvert i mot. Jeg er overlykkelig for og slippe og ha dette komplekset lengre siden nesen er noe som sitter i midten av fjeset.

Eneste nå er neseryggen som har den “humpen” som er brukket og pitte-litt skeiv, men ikke mye nok til å gjøre meg usikker heldigvis! I tillegg er nesen noen ganger blå og litt vond. Spesielt om vinteren og på kalde dager, da er den verste faktisk.

Men man kan heldigvis ikke se det så godt lengre. Da må man se veldig godt etter , kanskje ikke da engang.  Det er jo gull for meg.  Men sånn generelt plages jeg en del med vond neserygg fortsatt.

Før var jeg alltid usikkert på nesen og virkelig hatet å sitte i profil til noen. Ikke bare er neseryggen ganske lang men tidligere pekte tippen av nesen mye ned, spess når jeg smilte. Det var helt forferdelig faktisk! 

(her han dere se hvor skeiv den var da den knakk og hvor annerledes den er i forhold til nå. Nå har jo nesen egentlig blitt ganske fin) 

Jeg har nå prøvd å finne bilde i profil fra tidligere men siden jeg ikke har vert stor fan av akkurat det så sier det jo seg selv at jeg ikke har det i kamerarullen heller…

Men gudene må virkelig vite hvor mange timer jeg har brukt på å redigere nesen både kortere og smalere på bilder igjennom tiden…  

Men at kosmetisk operasjoner eller fillers ikke alltid er det rette  svaret på alt her i livet er også veldig sant.  Men det og faktisk vite hva du kan bruke eller gjøre i stedet, for å oppnå ønsket resultatet er på langt nær MYE bedre og billigere enn første tanke om kosmetisk inngrep.

Det å være 100% naturlig er det faen meg lov å være stolt av i 2020!  just saying

0 kommentarer

Siste innlegg