Jeg har booket reise!

Well hello there superstars ✨ 

I natt skreiv jeg ett passe langt innlegg som jeg også hadde tenkt til å poste i dag. Men så våkna jeg å tenkte bare fuck it, just let me put this out there and get it over with…Ikke for at det var en så veldig bigg’ie med det jeg forteller nå, men jeg merka jeg skreiv alt for mye i det innlegget som ikke var nødvendig 😅 Det var bare for mye personlige tanker og meninger, noe dere ikke hadde skjønt noe av også hadde dere bare endt med å misforstå innlegget mitt uansett. Og akkurat det orker jeg ikke, selv om innlegget bare var ment som generelt liksom. 💁🏼‍♀️Anyways.. I dag har jeg i allefall booket biletter så nå blir jeg å reise om ikke mange dager. Noe jeg gleder meg noe helt sykt til. Det blir noen travle dager og noen ville netter med både det ene og det andre jeg har dead lines på. Mye spennende men også mye morro med mennesker jeg ikke har sett på aldri så lenge! 💕 

Jeg både gleder meg men også gruer meg litt fordi jeg har så mye i vente 🎥💸

Woohoo! 🤩

0 kommentarer

Siste innlegg