Jeg hadde aldri sett for meg dette

Helloooooo babes! I dag skinner ikke solen men det er faktisk helt ok. Det er litt overskyet og jeg har i dag gått for jeans og en helt enkel hvit t-skjorte som jeg bare har knytt opp i livet.

Som dere sikkert ser så er det heller ikke lenge til snuppa mi har nådd meg igjen i høyden og for øyeblikket kan vi bruke hverandres klær. Er det noe jeg aldri hadde sett for meg så var det at jeg skulle ende opp med å «arve» klærne til barnet mitt i en alder av 31😂🤘🏾

Ikke at vi har begynt med det enda men det er heller ikke lenge til. Når hun vokser ut av størrelsen hun bruker nå så er jeg klar til å ta over noen plagg   For å si det sånn. Haha!

Plutselig har jeg en helt ny garderobe folkens- god smak har hun også. Vi liker mye av det samme liksom. 🤘🏾💁🏼‍♀️

Anyways… For øyeblikket sitter jeg i stolen hjemme hos bestevenninnen å blogger. I dag skal jeg og snuppa fikse neglene, før hverdagen starter igjen på mandag.

0 kommentarer

Siste innlegg