Jeg glir rett inn hos Nordmenn

For tiden føler jeg meg så innmari bra! Ikke bare skinner sola men jeg har endelig blitt skikkelig brun også. Det var faen meg på tide, eller? På vinterstid er jeg jo så bleik at jeg bare kan skli rett inn hos nordmenn. Jeg er virkelig så bleik uten sommer at det rett og slett er en skam for hele latin amerika, Lol! 😂

 Eneste nå er vinden som er litt irriterende, men jeg overlever den da. Den merkes heldigvis ikke noe av, bare viss man sitter i skyggen liksom.

I dag startet jeg dagen med å rydde og vaske hjemme etter at snuppa var sendt avgårde på skolen. I dag har jeg ikke fått gått tur og det irriterer meg ganske mye egentlig. Kanskje jeg blir å sykle meg en tur litt senere  eller bare ta hjemme trening med litt vekter og div.  

For øyeblikket har jeg akkurat spist litt thai wok til frokost. Noe jeg også må si jeg ikke kommer til å spise igjen, den ser faktisk mye bedre ut enn hva den smaker. Så anbefaler ikke.. 💁🏼‍♀️

I går var vi hos besten og besta å grillet pølser. Jeg merker godt at jeg craver en sunn salat for å si det sånn! Nå er snuppa mi hjemme  i hvert øyeblikk og da skal vi en liten tur på shopping.

 

Nå er det søren meg fredag og helg igjen… Nyt det!! 👁👄👁🤟🏾

0 kommentarer

Siste innlegg