Jeg gleder meg skikkelig

Dette innlegget kan inneholde støtende bilder for noen🚫

I skrivende stund kom jeg akkurat ut av dusjen, hvor jeg både har vasket håret og tatt meg et halvt bad før jeg blei dritt lei. 

I dag har vi vert ute heldt siden kl 14 når jeg hentet Isadora på skolen. Hun har hatt besøk av noe venninner, jeg har spylt hele ute terrassen fri for insekter, småkryp, skitt og lort! Ute møblene er på plass, hage blomstrene er tatt frem og hageslangen har fått gjort sin nytte. i dag var det deilig med norsk sommer med middag ute i sitte området.

Selv er jeg veldig fornøyd med dagens innsats men kjenner også at jeg nå er ganske trøtt. Jobb og husarbeid inne har blitt satt litt til side i dag men det er ok. Det er ingenting jeg liker mindre enn å sløse bort finværet inne. 

Nå kam vi alle sette oss ned med føttene høyt på bordet, for nå er det lang helg. Jentene sitter nå på studio og sminker seg i mens jeg er på rommet å prøver samle siste kreftene for litt jobb.

I morgen blir det en fin dag og jeg gleder meg skikkelig til besøket kommer, det skal bli utrolig hyggelig!

( Skjønner at ikke alle liker tær og sånn.. Men)

0 kommentarer

Siste innlegg