Jeg gir dere min forklaring

Sorry men for tiden har jeg virkelig ikke klart å vær like aktiv på oppdateringene som jeg pleier men de er rett og slett for mange grunner. Jeg har så uendelig mange mail jeg må svare på, samarbeid å respondere til, jobb, papir arbeid og da i tillegg være mamma, hus mor, kjærest, venn, datter og meg selv! Takk gud for at jeg endelig har begynt å få døgnrytme  på morgenkvisten i tillegg til “system” i hverdagen.

Før hatet jeg å stå opp tidlig å kunne aldri ha en jobb som krevde at jeg måtte være våken før kl 09. Men nå.. Ja nå spretter jeg opp av sengen i 07 tide, får isadora på skolen, rett på trening og er ferdig der kl 09:30 liksom. Når jeg kommer hjem er det med jobb og jeg tror ikke dere skjønner hvor utrolig deilig det er å være ferdig med det aller meste på formiddagen! Da slipper jeg liksom å stresse resten av dagen, engste meg over både “deadlines” og ting jeg MÅ få unna før jeg på kvelden kan hvile hodet med god samvittighet på puta!

Jeg tror det å våkne tidlig er en vanesak, eller jeg veit det er en vanesak å nå elsker jeg å stå opp tidlig, lol tenk det! Ikke bare nok med det men jeg har også sluttet med all den “natteranglingen” mim som gjør meg helt “fucked up” mongo resten av dagen etter, haha! 

0 kommentarer

Siste innlegg