Jeg gidder seriøst ikke…

Og oppdatere bloggen noe mer enn dette innlegget i dag. Jeg har 4-real sovet kun 1 time i hele dag/natt og det var fra 09-10, etter at jeg hadde sendt snuppa mi avgåre på skolen. Ja.. Jeg var så dum å døgnet natt til i dag og jeg angrer bittert på det, selv om det egentlig har gått veldig fint. Og etter at jeg våknet igjen har dagen gått i ett.

* Jeg har virkelig rydda og støvsugd hele huset.

* Jeg har mala noen dører og håndtak ute i gangen.

* Jeg har syklet i over en time med Isadora. 

* Jeg har laga hjemmelaga karbonader til middag.

* Jeg har dusjet og lagt på nytt trekk på sengene.

* Og jeg har vartet opp, styrt, dullet, sett film og kost meg  med jentene som nå koser seg med overnatting. 🎬

 

1 kommentar
    1. Jeg tror nok du gjør lurt i å la bloggen ligge når ikke lysten og energien er til stede. Er en blant de som ikke kan vie hele ens arbeidskapasitet til bloggen (hvilket åpenbart gjelder deg i og med det nevnes en datter her), tror jeg en bør passe på ikke å forlange av oss selv at det daglig skal produseres innlegg på løpende bånd. Det tror jeg faktisk vil bety begynnelsen til slutten, for å si det sånn.
      For min del, er det at jeg også har et arbeid utenfor hjemmet den tingen som setter en stopper for at jeg evner å ‘spy’ ut 3 innlegg daglig, 7 dgr i uken, 365 dgr i året. Etter at jeg nærmest umerkelig hadde økt kravene til meg selv så til de grader på forsommeren, var det som om jeg bare våknet en morgen med en sterk motvilje til hele bloggen. Følgen var ca halvannen mnd med kun 1-2 innlegg, hvilket faktisk kunne blitt svært mye lenger om jeg hadde fortsatt å tvinge meg selv..

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg