Jeg føler meg like rar hver gang

Hei solskinn! 🤩  I dag er det endelig fredag og herregud så fort tiden flyr. Ikke bare var jeg oppe tidlig men jeg har også fått sovet hele natten, selv om jeg små-våknet ett par ganger der. 

Er det noen av dere som allerede er ferdig med julegavehandelen for i år eller? Jeg har faktisk ikke gjort unna mer enn 3 (tror jeg). Og sitter egentlig litt små fast i hva jeg skal gi resten av gjengen.

I dag har jeg lyst til å ta etterveksten faktisk, noe jeg også har tenkt på en stund nå. Bare den i seg selv har blitt ganske lang og det å freshe opp litt på utseendet skader vel ingen?

Egentlig ser jeg ganske rar ut med ny bleiker hår, spess når jeg ikke har ordnet meg. Ikke bare ser jeg rar ut men jeg kan føle på hele kroppen hvor merkelig jeg egentlig ser ut også, hahahah! Hvor teit er ikke det? 

Egentlig har jeg lenge hatt lyst på blått eller rosa hår hår men syns jo bare fargen i seg selv er sykt stress å få ut igjen når man går lei. Ikke bare er den vanskelig å bli kvitt men  man må liksom heletiden tenke på hvilken farge man velger å ha på klærne. Det er egentlig noe jævla dritt om jeg kan si det sånn.

Men det tar ikke bort det faktumet om hvor sykt fint det er med litt andre farger på håret. Og for min del viser det også mye mer karakter og personligheter kommer mye bedre frem. Sånn som min egen.

Her hjemme har det egentlig vert ganske stille og rolig i dag.  Snuppa mi har blitt med en venninne hjem fra skolen og etter vi var en tur på butikken dro hun på besten og besta dag. Nå skal det bli godt med middag. 💕

0 kommentarer

Siste innlegg