Jeg føler meg krenket- Dette er frekt

Ok. Hvordan skal jeg si dette uten at det fremstår på helt feil måte? Og uten å tråkke noen på tærne sånn at andre mennesker blir sure?? Lol.

 

Girl…. idk men jeg føler virkelig for å ha sagt det. For dette har jeg holdt inne i flere år nå!!

 

Jeg kommer alltid til å være meg selv 💯,  hvor jeg alltid er ærlig med og si hva jeg tenker og mener. Derfor tror jeg  vi like godt bare kan kaste oss ut i det, selv hvor upopulær det kanskje måtte gjør meg.

Men akkurat det er noe jeg aldri kommer til å bekymrer meg noe om.  For jeg står gjerne i en storm jeg, uten å bry meg så mye om det. 💁🏼‍♀️

Dette er legit noe av det MEST irriterende jeg veit om. Ikke bare føler jeg meg “krenket” av det, men jeg tenker også hvor sinnsykt innbilsk andre mennesker kan være.

Hvor høye tanker de kan ha om seg selv når det kommer til dating apper og hvem man virkelig tror man har sjans på generelt! 

Selv har jeg profiler på sikkert de fleste “populære” plattformene. Men er ingen flittig bruker og heller ikke så veldig begeistret.

Jeg orker seriøst ikke engang å opne desse appene. FORDI det er så sykt mange som jeg ikke vill – eller IKKE har matcher med som maser på innboxsen.

Dette er så sinnsykt irriterende og jeg syns det nærmest er frekt at menn og gutter som ikke kan “måle” seg,  skal begynne å sjekke opp mennesker de liksom bare kan drømme om!!!

Greit de skal ha creds for å ha baller nok til å ta første steget til en samtale. Men jeg blir helt ærlig ganske irritert over at så mange kan ha så sinnsykt høye tanker om seg selv!

Du som leser tenker kanskje at den eneste her som har høye tanker om seg selv er -meg. 😂Men jeg er også helt sikker på at noen der ute også kan relate til hva jeg sier.🥵

Man tar jo sånne ting nesten som en fornærmelse, det gjør i allefal jeg. Og jeg er så dritt lei av å måtte slette flere hundre innkommende samtaler i inboxsen av sprengte testosteroner som virkelig lever i troa.

Det høres sikker utrolig overfladisk ut men dette har jeg irritert meg over i så mange år nå! Men tinder er jo den beste dating appen hvor de du ikke matcher med IKKE kan skrive til deg.

Men det hjelper lite når samme mennesker skriver til deg på andre apper igjen, hvor man ikke trenger å matche for å sette i gang en samtale.

Og fet helt utenkelige er jo ofte måten noen starter hele samtalen med. ” Hei vi matcha ikke på tinder men kanskje vi kan matche her?”. Eller noe i den duren 🤦🏼‍♀️.

Like really??🤣

Jeg opplever også å bli oppsøkt på snap, fb, instagram og andre plattformer. Av samme mennesker som bevisst veit at vi IKKE har matchet! Eller som ikke tror jeg har bladd igjennom profilene og trykka bevisst på NEI knappen!!

Dette er ikke bare frekt men jeg syns det også er invasjon på menneskers privatliv og man burde ta hintet… Eller? 

Altså misforstå meg rett,  men man må MINST være 8 og 1/2 om man i det heletatt skal klare å sette igang en samtale med noen som er 10 av 10. Man vil jo ikke gå ut med et fugleskremsel…..

 

#Just saying ! 😂

0 kommentarer

Siste innlegg