Jeg fikk SKABB fra «Exen»

Herregud dere! Det jeg nå skal fortelle dere er noe helt sinnsykt. jeg synst det er helt på tryne forstyrrende å tenke på, i tillegg er det jævlig ekkelt! Jeg har tenkt en del på dette i det siste nå når jeg bare har vert inne.  Men også vert Veldig usikker på om jeg ville si det. Det er vel ikke akkuratt en kul ting å få, langt der i fra!

For en lang stund tilbake «daitet» jeg en fyr, vi var aldri samme bare så det klart! Jeg tror ikke jeg likte han så veldig godt heller. Eller jo, jeg veit jeg ikke likte han. Da hadde jeg blitt sammen med han alle de gangene han faktisk spurte. Fra min side var det vel heller en form for «tidsfordriv» med oppmerksomhet?

Han var en skikkelig ekkel og ikke minst ufyselig fyr når jeg tenker meg om faktisk. Og styggere blei han jo mere jeg gjennomskuet løgnene og personligheten han hadde. Uansett da…

her jeg bor flyter det ikke akkurat med glansbilder, tvert i mot. Vil ikke si her er noe jeg kan «sole meg i glansen” på. det er heller alle andre som kan sole seg i min, viss du skjønner? Selv om kompiser vil si han er en «pen mann» må du huske at de selv ikke er så veldig pene heller. Haha, fy nå var jeg slem! Pinlig å si… men sant!  Han var uansett Ikke min typisk «taste in men» om jeg kan si det på den måten. Men når man bor på en liten plass begynner man å velger ut den peneste av de som «kan funke». dette er jo heilt krise dere, herregud! Men også veldig sant. Du begynner å innbille deg at de er mye penere enn realiteten. “You settele down for less”. girl!!

I begynnelsen var han ganske grei. Han likte meg utrolig godt, det kunne man se. Bortsett fra når han missbrukte pengene mine, viste seg å være alkoholiker, hadde mistet foreldreretten til barna, hadde tydligvis store psykiske problemet ( til og med moren hans sa det). Han var en sinnsykt stor lyst løyner, stjal og hadde økonomiske problemer. hjernevasket alle rundt seg, venner, familie og han hadde sinnsykt mye problemer med politiet. altså jaaa… absolutt ikke min type mann i det heletatt i både livsstil, omgivelse og personlighet! Listen er lang.

 Jeg kjenner jeg skjemmes av å innse enda mer for en dritt han er bare av å skrive dette.

Verre skulle det bli folkens. Etter vi hadde holdt på i ca 6 mnd  fikk jeg røde prikker på kroppen som klødde veldig. Først trodde jeg det var allergi, det lignet jo. Små røde prikker som først klødde litt.. men så fikk jeg utrolig mye!! Faktisk så mye at jeg den dag i dag har «arr» på hendene. Jeg husker jeg klødde spesiell mye på lårene. Jeg skjønte ikke hva det var. ikke blei det noe bedre når han konstant mate hodet mitt med at det bare var allergi. At det sikkert var noe jeg hadde spist, en ny såpe jeg hadde brukt eller at det var mennesker på arbeidsplassen min som ikke hadde hygiene. Altså hallo..!

Tiden gikk og prikkene var der fortsatt. Til slutt valgte jeg å legge et bilde ut på Snapchat. Der var det mange som påpekte at det såg ut som skabb! Jeg nektet å tro det, jeg ville ikke ha skabb. Jeg var jo alt for fint for skabb, i tilegg ganske renslig og pyntelig av meg.

Tiden gikk igjen.. jeg la det ut på Snapchat igjen. Nok en gang fikk jeg på pekt at det var skabb. I tillegg var det « mange» som hadde det på skoler å sånn. Jeg googlet en hel del, viste familien… og gjett hva de sa?? SKABB!!!!! Jeg konfronterte idioten. jeg hadde jo lagt merket til at han selv lenge hadde klødd og hatt samme «utslett». Det hadde han jo vist meg selv. Men uten ansvar la han det så klart bare over på tøymykneren. Igjen ville han skylde på alle andre. Og ikke fikk jeg meg selv til å tro at han var en så jævlig ekkel type.  Wtf tenkte jeg, det her er ille! Kløen var utholdelig, da spesielt om nettene!

Jeg konfronterte han mye med det, til slutt begynnte han å legge skylden over på bikkja.. Ja fy faen,  kan dere tenke dere??! Det er ingen som kødder med min Casanova!!! Den uskyldige lille søte chihuahuaen der med dumbo øre.

Nei nå var det nok!!!! Jeg raste!!!!!! Han kom med påstander at han hadde vert med legen og legen selv hadde bekreftet at det var bikkja mi som hadde smittet oss med skabb.. Bull fucking Shiitt!!!!

Etter jeg var ferdig med å droppe dette kukhodet av en jævla knøl tok jeg kontakt med lege selv. De bekreftelse at Jeg hadde skabb, dette var nedtur. Men de kunne også bekrefte det at dyr ikke kan smitte oss mennesker med skabb! så jepp… den jævla tosken hadde faen meg gitt meg skabb!

det er Ikke lenge siden jeg såg han sist hvor han fortsatt den dag i dag sitter å klør seg på hendene. Skaff deg en fuckings skabb krem «man»!

Snipp snapp snute så var snabben ute.

0 kommentarer

Siste innlegg