Jeg er tilbake!

OMG så solen steiker ute i dag folkens, jeg blir helt svimmel bare av å sitte oppreist jo.

I går dere… Ja i går var jeg helt kaputski av festligheter kvelden før. Ikke bare dro jeg hjem når festen var over men etter at jeg hadde kommet inn døren, nappet av vippene og skiftet om til jogge klær dro jeg videre til en annen kompis som ringte å sa han fortsatt hadde fest.

Som det sosiale og festglade menneske jeg er takket jeg ja nesten før jeg satt på sykkelen  med vin dunken på armen.

Bare flaks for at kompisen bor rett her borte så jeg fikk lurt meg unna noen heftige oppoverbakker hahahha! På festen satt vi opp å kosa oss til kl nærmet  seg 08 før jeg tok sykkelen hjem igjen for en passe sein “skjønnhets søvn”. Og tenkte ikke en eneste tanke på hvilken sinnsykt hangoover dagen etter ville bringe. #JegHaterKonsekvenser!

Men ikke engang fyllesyke kan stoppe meg når det fine vær først er fremme, selv om samvittigheten var dårlig fordi jeg sov helt frem til kl 13:30 eller noe!

Da jeg gløttet ut vindu var det bare å få på bade shortsen, sette opp badebasseng til Isadora og finne frem vannsprederen igjen til hun kom hjem. Vi både bada og fylte luft i alle bade dyrene våres, før vi dro videre på familie middag hjemme hos besten og besta. 

Det siste døgnet har vi bare kosa oss på terrassen med grillmat og iskald mojito før sissy (søstern) og mannen hennes blir å dra hjem til Ålesund igjen i kveld. Vi har både tatt ned og tatt opp en ny seng oppe på loftet nede på huset, jeg har klippet litt hår og nå er Isadora på fotballtrening med tante sissy. 

Nyt det fine været mens det varer folkens, styggeværet kommer allerede i morgen. bare for å ha nevnt det!

0 kommentarer

Siste innlegg