Jeg er tilbake og dette har skjedd!

Hallo og god 1 november alle samme ! Hvor sykt er ikke lyden av November da? OMG! Bare litt over en mnd til jul og enda kortere til vi begynner med julekalender og nedtelling “to the big day”! Og dette skriver jeg rett etter vi feiret  “hevlvetesaften”,  Halloween i går. Når vi skal feire Jesus neste gang, haha. Ironisk men sant da.. lol. 

I går feiret vi Halloween som bare pokker og kjøpte inn enda ett lass med Halloween pynt! Etter kontakt time med læreren hvor vi bare fikk masse skryt som forventet, hentet vi isadora på vei hjem i samme slengen. Hjemme sminket jeg og gjorde henne klar for Halloween fest med 4 andre jenter, noe hun lenge hadde gledet seg veldig til. På festen fikk de både Halloween kake med spindelvev på og Halloween brus før de videre dro ut på “trick or treat”.

Etter vi hadde fått Isadora ut av dørene begynte jeg og kjæresten å henge opp skummel Halloween pynt ute. Ikke ett minutt for tidlig før det allerede kom barn på døren, nesten før vi var ferdig med å henge opp alt som skulle på plass. (Pynten står fortsatt ute med full belysning, viss dere lurte på det). I dag tidlig var vi trøtte, på tur ut dørstokken våknet vi til et helvetes baluba av “døde” gjenstander som skreik i kor så det sang igjennom hele nabolaget. hahahaha. Det var jo helt tåpelig!

Halloween i går var veldig fin og sikkert også den beste til nå. Tidligere har jeg ikke brydd meg noe særlig om å pynte eller engasjere meg noe særlig, jeg og Isadora har liksom bar gått sammen med noen venner. Men i år gikk jeg skikkelig inn for å gi Isadora og barna en skikkelig halloween følelse, noe som også var så absolutt verdt det. Når barna kom på døren kunne man høre mye hyling, skriking og ikke alle turte ringe på døren heller. Når barna sto på trappa kunne vi høre de prate om hvor kult og ekkelt de syns alt var med over begeistret stemme. Det var gøy å se alle barna som hadde kledd seg ut og hvor fint de takket for godteri, før de ruslet videre.

Når Isadora kom hjem spiste vi litt Halloween kvelds hvor hun også stolt fikk gitt de siste barna godteri på døren. Hun som egentlig ikke ville jeg skulle kjøpe inn alle tingene til halloween fordi hun syns det var skummelt og ekkelt, sto til slutt stolt i stua etter mye skryt på huset fra andre barn og venner. Det var utrolig herlig! 🎃💕

0 kommentarer

Siste innlegg