Jeg er oppriktig traumatisert

Hei alle mine blogg lesere! har vi det bra i dag? min allmentilstand begynner i allefall å bli bedre med tanke på omstendighetene.

de siste 3 dagene har vert helt vanvittig tøffe, ja for en berg og dalbane. det er veldig hyggelig å se at så mange av dere fortsatt har klikket dere inn på bloggen selv om jeg har vert veldig fraværende. jeg  har både vert i sjokk noe som jeg fortsatt er. jeg har oppriktig blitt traumatisert, oppgitt, sint, lei meg, opprørt, målløs og noen ganger helt tom for ord. jeg har tenkt mye, snakket mye og prøvd å skjønne hva som svir opp i topp lokket til enkelte, andre ganger har jeg også ledd. ledd av hvor smålig, patetisk, usaklig og lite gjennomtenkt tankegangen til andre også kan vær.  det finnes altså så vanvittig mye rart her i verden at halvparten hadde vert nok. alt man faktisk klare å legge seg bort i er jo bare helt sinnsykt. jeg har rett og slett ikke ord, hva med å heller passe på deg selv? istede for å sende klager på alle andre, hallooo???

har man lyst å ta seg litt vin på en tirsdag så gjør man vel det? vil man dele bilder av familien på sosiale medier så kan man vel det? har man lyst til å dra på spontane familieturen så er vel det lov? liker man rosa istede for brun så er det vel ingenting eller ingen i heile verden som kan komme å “arrestere” enn fordi vel?

jeg gremmes så vanvittig over de som skal “passe på” alle andre uten å se på seg selv!

god fredag folkens 💕

0 kommentarer

Siste innlegg