Jeg er litt nervøs for offentlig gjørelsen


Dagen i dag har forsovitt egentlig vert ganske chill. Isadora har hatt besøk av en venninne og etter hun dro har vi egentlig bare kost oss masse. Vi har spillet brettspill, gjort lekser, Isadora har badet og vi har sett litt på barne tv. Timene etter skolen går som regel ganske fort og plutselig er det legge tid. 

Tenk at det allerede i morgen er helg.. Bare det syns jeg er helt sinnsykt! Før vi rekker å blunke er vi allerede ferdig med januar 2020.. OMG! Holder på å svime av bare tanken, haha.

I dag har jeg blitt informert om noe spennende som kommer om ikke så veldig lenge i media. Noe jeg fårsovitt hadde glemt helt av siden det er en stund siden nå. Jeg kjenner jeg er litt nervøs for offentlig gjørelsen men det får bare være. Det beste og eneste man kan gjør i slike situasjoner er å ikke tenke for mye på det i forveien, for da blir man jo helt GÆR’n!! 🤓

Jeg holder dere oppdatert 🙋🏼‍♀️🙈

0 kommentarer

Siste innlegg