Jeg er ingen kvitrende morgenfugl, jeg er heller som Medusa

Herregud så vanvittig glad jeg er for at jeg brukte det søte lille hodet mitt i går kveld til å pakket all bagasjen til i dag. Ikke at vi sov så forferdelig mye lenger i dag.  men serr.. jeg kan virkelig ikke få utrykket nok når jeg sier hvor mye jeg virkelig hater å stå opp tidlig generelt. Og her er det intet unntak, hver helg som all hverdag. Tror dere virkelig at jeg skape en stressende morgen med vilje?? Eeh.. nei takk!  Men alle morgener med Queen-d er stressende. Og for å være ærlig er jeg langt fra en kvitrende morgen fugl, jeg vil heller si at jeg er Medusa. Skikkelig sur som ei fele om ikke hakket være. Når jeg ikke får en rolig og behagelig vekking.

Men nok om det.

I dag er det hjem reise.. halleluja, jeg gleder meg veldig. Vi skal sjekke ut kl 12 men flyet tilbake til Norge går ikke før veldig seint på kvelden. Hva vi skal fylle timene i mellom her på Croatia er jeg faktisk veldig usikker på. men vi skal allefall fortsette jakten på den jævla kofferten som vi aldri finner. Vi skal helt sikkert spise noe mat, for hvem vil vel sulte deg ihjel? ( jeg vil). Og vi skal la isadora få shoppe litt, i tillegg ta en MASSE bilder. 

Det er litt små kjipt at vi ikke lander i Norge før sånn i 01-02 tiden på natten,  men det må man vel bare  «finne seg i» når man er ute å reiser eller hva dere? Hjemme er det meldt 27 grader og torden.. wooho! Hvem kan vel få nok av det???! (Ingen)

nå har vi tatt oss en is og skal en tur inn til byen med det søte treige toget, god stemning folkens, god stemning .

Kyss på dere <3

0 kommentarer

Siste innlegg