jeg er dritt lei nordmenn som syter!

hei lesere. i dag er det så vanvittig varmt ute at jeg kan ikke få sagt nok hvor irriterende det er å høre andre mennesker syte og “bære” seg over hvor varmt det er. er det for kaldt klager man da og er det for varmt klager man på det også. det virker som at vi mennesker har blitt så bortskjemte på ting at det er vanskelig å glede seg over småe hverdagslige greier.

jeg skjønner at dette kanskje kan virke varmt for det norske folkeslag, men kan vi ikke bare smile og nyte fine været som endelig har kommet. dette er og har jo vert etterlengtet hos de fleste her i landet, eller? været er fint og nå er været helt perfekt, tempen er digg og JA vi svetter! alle sammen!!! men er det ikke deilig??!

nå kan endelig alle “bleikfisene” også få litt farge (eller bli solbrennt, haha!), ikke bare de som har råd til sydentur eller solarium, ok? makan til sutring da folkens?

men jeg  elsker det tropiske været, det er det ingen tvil om! jeg blir så glad, så giret, så varm og full i energi. jeg får lyst til å stå opp extra tidlig og bare jobbe og bli brun!! hadde det vert opp til meg skulle vøret vert sånn her hver en eneste dag 365 dager i året “non stop!”, whats so ever..

ja fyyy!  nå er jeg dritt lei nordmenn som syter og klager over det deilige været. sånn seriøst.. skjerp dere!

dette er livet folkens nyt det!  eller skal jeg si sånn som isadora pleier? “ja dette er livet folkens, nå lever vi livet, mamma ” hahaha! hun er søøøøt.

0 kommentarer

Siste innlegg