Jeg er drit lei rykte-slarvet deres!

Som dere sikkert har fått med dere har jeg bokstavlig talt flyttet inn i denne cola genseren siden jeg fikk den i desember. Den er digg, romslig og deilig.

For tiden er jeg faktisk mildt sakt dritt lei alle som skal grave, spørre og spekulere på ting hele tiden. Jeg tror jeg spyr snart av å måtte besvare samme spørsmål opp til flere ganger om dagen. Hver dag!!

Mennesker jeg egentlig ikke prater noe særlig med i hverdagen (fordi jeg ikke liker å ha så mange nær), har plutselig interesse i å skriver til meg på privaten.. lol.

Nå er jeg faktisk så lei alt mas, dere aner det virkelig ikke. Frekt er det også for TENK om man faktisk hadde gått igjennom noe helt sinnsykt da?? Men det tenker man jo ikke på for vi mennesker er så forbanna selvopptatte hele tiden 😆. Det er nesten som jeg ikke orker å åpne privat meldinger på plattformene mine lengre, fordi dere er så sinnsykt slitsomt. 😩

Beklager å måtte både skuffe og kjede dere halvt ihjel for:  Det er ikke noe “nytt” på min front for tiden. Ting er som det alltid har vert, noe det også kommer til å forbli. Jeg har det fint, livet smiler og det er mye som skjer fremover dette året også.  Jeg tror ikke dere er klar over hvor mye angst og stress jeg får av nettopp all maset deres.  Jævlig mye mas ! Uansett om jeg er ute for å sosialisere og kose meg  eller bare hjemme å slapper av.  Djiiiz…! Blir så sliten av hele greie. Derfor skriver jeg dette so we can put this thing to rest! 🙏🏾

Syns det er så sykt at dere liksom “krever” at jeg må forklare eller gi meldeplikt om forskjellige ting hele tiden. Selv om det ikke finnes noen å “oppdatere” dere på heller. Noen små justeringer her og der av og til kan plutselig skje pga mange ting. Just let the queen live, omg! 💯🤦🏼‍♀️

Kom heller å besøk meg eller spør om vi skal finne på noe, i stede for å se om jeg har noe nytt å tilføye rykte-slarvetet deres. Med mindre dere skal vite når jeg tørker meg i ræva eller ikke!💃🏼🎉💯🔥

PS: Nå stiger vel statistikken på bloggen min også bare på dette innlegget, nettopp fordi dere trodde det liksom skulle stå noe “viktig” her. Sånn er det jo alltid.. Bare se på Ari Behn som solgte mer kunst fra kisten enn i levende live. #Something.to.think.about 🗣

0 kommentarer

Siste innlegg