Jeg dropper det lett

Herregud dere! Vi er allerede snart over på en ny dag.. Omg hvor sinnsykt er ikke det? Og i morgen er vi i midten av denne uken også.

I dag har jeg fått gjort ganske mye til tross for at jeg sov ganske lenge.. Mye lengre enn planlagt, som alltid. Isadora har hatt besøk av noen venninner og jeg har styra litt med Tik Tok i dag. Isadora gidde også klar beskjed om at jeg ikke kler å ha glatt hår med midtskill, også slo hun rått.. Hahah frekke lille beist 🤣🤣🤣 

Jeg sa bare takk og fikk til svar “jeg veit du ikke mente det”. Omg hun er shaaarp AF!  Men se hvor langt håret mitt har blitt da?

Jeg stakk også av med genseren hennes, den er såå fin. Kan ikke vente til den ikke passe henne lengre, da ta jeg over.lol.. Nå skal jeg bare raskt lage meg en burger eller noe for nå er jeg ganske sulten, men først må jeg skrive litt i ca 20 min til før jeg kan legge fra meg arbeidet for i dag. 

Etterpå blir det mat, en rask dusj også litt serie titting om det ikke blir alt for seint. Viss det blir litt seint så dropper jeg lett dusjen for litt drama på tv for å si det sånn 🙈

Hade  👋🏾

0 kommentarer

Siste innlegg