Jeg driter i det

Heisann! Hva tror dere om dette USA valget da? Det går jo opp og ned hele tiden. Norske medier forvirrer med måten de skriver på og resultatet er fortsatt ikke kommet.

Men la oss være ærlig alle sammen.. Det å lese opp alle stemmene i landet tar jo drøye en uke og i tillegg hadde det jo kommet bort 3 hundre- tusen  stemmer i posten en eller annen plass. Er det dette trump mener med “sabotasje”? haha.

Ikke veit jeg men ikke bryr jeg meg så utrolig mye heller. Det er jo ikke vi som bestemmer de greiene der. På internett ser jeg Norske influencere som døgnet natt til i dag bare for å få med seg valget. Men hva er vitsen egentlig? Resultatet kommer jo som sakt ikke før om mange dager og dette valget påvirker heller ikke resten av jordkloden så veldig mye. For uten om når det er snakk om fred og alle de avtalene USA har med forskjellige land seg i mellom.Alt av nyheter, tv, og sosiale medier dekker jo denne saken så om man ikke sitter klistrer fremfor direktesendingen natt inn og dag ut så får man jo med seg hva som skjer uansett. Unødvendig syns jeg.. Å være så livredd for og ikke få med seg hva som skjer mener jeg. Står det ikke i nyhetene er det jo 1000 andre insta, fb, snapchat eller twitter statuser om saken.

Men jeg personlig mener Trump kommer til å vinne valget i år. Ikke fordi jeg har fulgt med på saken eller lest meg opp. Men bare rett og slett fordi jeg fikk en magefølelse i går kveld før jeg skulle legge meg, at han blir president på nytt.

Hva tror dere? Blir gøy å se om jeg treffer på denne for da gjetter jeg kun fra magefølelsen og intensjonene min allerede før valget startet 💁🏼‍♀️

0 kommentarer

Siste innlegg