Jeg blir stresset bare av å se på

I dag har jeg vert så sykt trøtt, dere aner virkelig ikke. Barna har lekt en hel del, vi har vert på middags besøk og jeg har kosa meg med jobb og musikk i sol veggen. I dag var det så varmt at jeg måtte inn for å skifte til en t skjorte, det var skikkelig deilig! Så nå håper jeg virkelig at snøen holder seg borte helt frem til vinteren igjen, eller neste år for den slags skyld. Selv om det ikke var mer enn 13-14 grader føltes det ut som mye mer. 

I dag har vi tatt ned teltet fra stua fordi det ikke blei noe særlig mye brukt der det sto. Ikke var fargen så veldig fin heller med tanke på at det var grønt liksom (lol) og jeg kjente at bare det å se hvor enormt stor plass det tok av stua gjorde meg sinnsykt stresset i hele 2 fuckings uker nå. Følte det var sykt rotete der hele tiden. Så da å ta det ned og endelig føle at vi fikk “tilbake” stua vår var magisk. 

Nå sitter jeg på studio å tar siste innspurt med jobb for uka.

 

Hadebra 💕

0 kommentarer

Siste innlegg