Jeg blei sykt sjokkert!!

Hei alle sammen ! I dag skinner sola og plutselig var det sommer igjen, deilig! Nå skal denne familien bli med isadora på fotballtrening og nyte fine været i en time, siden hele formiddagen har gått til maling i stua og jobb i mest isadora har vert på skolen.

I dag våknet jeg tidlig å blei sykt sjokkert  over tanken på at allerede i morgen har jeg fødselsdag. OMG! Sånn plutselig? serriøst? jeg? daaaym! Selv om vi har snakket mye om det i noen uker nå ang hva vi skal gjøre og finne på. Så fikk jeg rett og slett sjokk av tanken på at vi feirer allerede i morgen!

Ååååh så jeg gleder meg! Da kommer besten og besta, i tillegg sissy og typen hennes. Da skal vi spise masse god mat, synge bursdags sang, åpne gaver å bare kose oss kjempe masse! Jeg håper så klart på ballonger og et insta vennlig bilde haha!!

 

0 kommentarer

Siste innlegg