Jeg blei skikkelig grusa!

Heisann soldater!! Hvordan har vi det i dag da? All good in the hood? 😄

Dagen i går var helt amazing ppl, til tross for at vi måtte mye lengre enn hva vi hadde planlagt. Bowling hallen vi tenkte teste ut for første gang var tydligvis stengt selv om det sto “åpent” på nettsiden deres. Det passet jo meg ganske dårlig siden jeg hadde litt “høye” forventninger til den lokal bowlingen som alle bygdefolka alltid roser så sinnsykt opp i skyene. Syns ikke første inntrykket var noe imponerende jeg. 

Men stengte dører tar ikke motet fra oss så lett, vi dro  bare videre til Ålesund i stede. For bowle det skulle vi! På bowling hallen har jeg ikke vert siden jeg var 14’iss og blei mega sjekket opp av gutta-boys som alltid. Husker lite om jeg var så forbanna god på det heller og i tillegg er jeg jo en sinnsykt dårlig taper også.. Oh loard!

Man kan jo si jeg fikk en liten re-mindre på hvor sinnsykt elendig jeg var når jeg allerede på første kast klarte  å brekke hele 2 negl! (zoom på bildet, jeg brakk både lille finger+tommel).  Og hvordan jeg lå ann de neste 10 rundene?? Næss…. Ikke for å skryte da men jeg endte totalt opp med 29 poeng på 10 runder da???!! Baaaaahahahahahah… Er dette en vits eller??! 🗣🚔

De som bowler generelt står seriøst å ler av meg nå altså! Er dere klar over hvor dårlig det er eller? Jeg blei grusa så jævlig av en 6 åring, faen! Og jeg med mitt vinner instinkt selv hvor gammel eller ung motspillerne er så blei jeg skikkelig irr inn i meg! Men det kunne jeg jo ikke vise  på utsiden så da ropte jeg bare  “Jaaa hurraaaa… Så kom jeg på siste plass da! Det var gøy! 🤣🤣. I det jeg klappet i hendene å hoppa.. hahahah… Omg.. Av og til kan jeg være ganske tragisk med mine usle 29 poeng i mens de andre koste sg med godt over 100, Fysj! 🙈🎉🎉🚨Men nå må jeg jobbe videre før Isadora kommer hjem om en liten time, det gleder jeg meg til. Dagen i går var kjempe hyggelig da til tross for at jeg tapte så latterlig mye! Men bowling er noe vi så absolutt kommer til å gjøre oftere fremover 🎉🥳

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg