jeg blei lugget av en ape mamma

da vi var i gibraltar for å se på apene skjedde det noe uvirkelig som skremte vettet av meg. jeg var i ape- paradis med stekende sol, håret “on fleek” og vippene “on point”.

apene var så vanvittig søte, selv om noen av de var litt skumle. det var sesong for de nyfødte hvor ape mammaene passe godt på de små. at de i det heletatt turte å vær så nærme blant oss mennesker uten å føle deg truet er helt fantastisk.

da jeg sto for å posere med en ape mamma og den nyfødte bby apen i mens hun spiste noe små kjeks skjedde det utenkelige. bare det å gå nærme syns jeg var litt skummelt, jeg ville jo ikke bli angrepet eller få henne til å føle seg truet.

jeg kastet jo så klart litt på håret for å være litt “sessy”, slik som vi jenter pleier å gjør og dullet litt rundt med håret for at det skulle ligge mest mulig  “perfekt”. vi knipset noen bilder i forskjellige vinkler før plutselig det utenkelige skjedde.

da jeg minst visste ordet av det hoppet ape mammaen rett i hodet på meg med bby apen festet til magen. hun svingte seg i håret mitt som om det skulle ha vert lianer. håret føyk og jeg kunne høre lyden av exstention’et som blei revet ut fra hodebunnen. herreguuud…  dette var pinlig!

ikke bare var det pinlig men det var også en veldig merkelig å rar opplevelse som skjedde alt for fort. nervene raste, hendene blei svette og stemmen “skalv” i det jeg braste ut i en extrem nervøs latter.

takk og pris at ingen skade var skjedd og jeg kunne knipse  exstentionet opp igjen i håret og rusle videre

🤞🏾

0 kommentarer

Siste innlegg