Jeg befinner meg..

For øyeblikket i dårlig dekning! Vi er nemlig på familie hytten som jeg ikke har besøkt på årevis. Nettopp pga kvaliteten på nettverket er så rævva og i tillegg til at det nesten ikke finnes folk her. Funker dårlig for oss som er super sosiale , ikke sant vel?  haha!

Isadora elsker jo å være på hytta like mye som besten og besta, for meg blir det da litt små kjedelig å være hjemme alene så mye i lengden. Så da bestemte jeg meg for å overraske alle mann med å bli med inn på en todagers-hyttekos. Ja guuud så alle ropte og jublet. Man kan vel være litt ekstra grei engang i året for å glede andre mennesker man er glad i, kan man ikke? Legge litt det dumme egoet til siden og bare ja….. lol- det var ment som ironi til dere som ikke skjønte det.

Vi har faktisk vert en tur hjemom i dag så jeg har fått jobbet ordentlig uten å måtte tenke på det ultra tregt nettverk og Isadora har lekt med nabobarna. Inn i mellom har jeg og henne bygget lego og kastet frizbie. Jeg har dusjet, besten har vert en tur i byen og besta hjemme på huset for å styre litt med oppussingen.

Ja her skjer det saker dere.. Ser ikke ut som om noen av oss har ro i sjelen! Men nå må jeg nesten bare stikke dere. Også skal jeg se om jeg får lastet opp et innlegg litt senere i kveld. Om nettverket ikke stryker med i samme slengen! 

 

🚨🚨CRAZY😂🚨🚨

0 kommentarer

Siste innlegg