Jeg angrer nå

    God morgen alle sammen! Solen skinner, det er ikke en eneste sky på himmelen og her ligger jeg på hotellrommet med skallebank fra helvete! Uuh.. var det virkelig sånn det føltes dagen etter en tur ut på byen?? Æsj.. jeg er vel ikke vant til å feste så mye nå som jeg gjorde før jeg fang drømmemannen. Jeg trives best hjemme jeg nå, med han, isadora og «katten» (Casanova som er en hund, veldig bizzart).

i går når vi kom frem kledde vi oss bare om før vi dro ut for å spise på egon, alle de andre restauranter her i byen hadde jo stengt kjøkkenet sitt så seint. Der spiste vi litt mat og drakk en heil liter med rødvin og noe akevitt greier. Vi skulle jo tross alt opp veldig tidlig i dag for den tatoverings timen.

Men det var heilt til vi møtte en felles kompis som kjæresten var mye sammen med før.

En liter med røvin og 2 akevitt blei plutselig 3 øl til pluss en drink… herregud det angrer jeg på nå! Haha.

0 kommentarer

Siste innlegg